مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 فروردین 1401 ساعت 19:422022-04-05سياسي

تکمیل و نوسازی 21 پروژه مدرسه در شهرستان نرماشیر 


فرماندار شهرستان نرماشیر از تکمیل و نوسازی 21 پروژه مدرسه در این شهرستان خبر داد.

- حمید طبسی نژاد در نشستی با حضور حضور حجت الاسلام و المسلمین ایران نژاد امام جمعه، مهندس طبسی نژاد سرپرست فرمانداری مهندس هدایتی مدیر کل نوسازی مدارس استان کرمان، عباس حدادیان مدیریت آموزش و پرورش و اکبر ساجدی شهردار نرماشیر بیان کرد: توسعه فضاهای آموزشی با مشارکت خیرین گام مهمی در راستای تحقق عدالت آموزشی در شهرستان است.

وی در خصوص ضرورت تأمین فضاهای آموزشی مورد نیاز آموزش و پرورش هم گفت: در شرایط کنونی که با تشدید تحریم ها فروش نفت نیز دچار مشکل شده دولت منابع اعتباری کافی برای ساخت فضاهای آموزشی را ندارد، و برای تأمین نیازها باید از ظرفیت خیرین استفاده کنیم.

طبسی نژاد یادآور شد: آموزش و پرورش زیربنای توسعه شناخته می شود و در این بخش هر میزان سرمایه گذاری کنیم به نتایج ارزشمندی خواهیم رسید.

وی تصریح کرد: معلمان مهمترین رکن تعلیم و تربیت هستند و مدیریت یادگیری و تحصیل دانش آموزان برعهده دارند و همه باید اراده واقعی برای تبدیل ظرفیت ها به فرصت را داشته باشیم تا به هدف برسیم.

کمبود فضای آموزشی را با کمک خیرین جبران می کنیم طبسی نژاد افزود: در حوزه فضاهای آموزشی با کمبودهایی مواجهیم که با حمایت خیرین باید شرایط تحصیل را برای همه دانش آمو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل و نوسازی 21 پروژه مدرسه در شهرستان نرماشیر 

تکمیل و نوسازی 21 پروژه مدرسه در شهرستان نرماشیر